Najszybsza E klasa w historii Mercedesa

Tego się chyba nikt nie spodziewał ….

Właśnie światło dzienne ujrzała kolejna nowa torpeda z logo AMG – E klasa 63 AMG S (oraz 63 AMG). Wersja S to najszybsza E-klasa w historii marki, przyspiesza od 0-100 km/h w czasie 3,4 sekundy!!!!!! Dla przypomnienia napiszę Wam, że SLS AMG w najmocniejszej wersji 592 KM przyspiesza 0-100 km/h w czasie 3,7 sekundy. Szok, prawda?

Najnowszy pocisk ze stajni Mercedes-AMG dostępny będzie w dwóch wersjach mocy:

Mercedes-AMG E 63 4MATIC z silnikiem 4.0 V8 biturbo generującym 571 KM mocy i 750 Nm momentu obrotowego, 0-100 km/h w 3,5 sekundy
Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC z silnikiem 4.0 V8 biturbo, o mocy aż 612 KM oraz 850 Nm momentu obrotowego, 0-100 km/h w 3,4 sekundy!!!!!

Obydwie wersje będą teraz wyposażone w nowe skrzynie biegów AMG SPEEDSHIFT MCT o 9-ciu przełożeniach. Nowe E63 standardowo będą wyposażone w możliwość płynnej regulacji rozdziału momentu obrotowego pomiędzy oś przednią i tylną. Będzie również pewien smaczek dla fanów driftu lub tych klientów którzy lubią wieczorem polatać bokiem po pustym parkingu 🙂 Dostępny w standardzie ma być tryb ustawienia napędu tylko na tylną oś – super rozwiązanie dla rządnych przygód!!!

Patrząc na sam samochód widać, że AMG nadmuchało zderzaki i błotniki, to już nie jest spokojna i cicha limuzyna do usypiania dzieci na tylnej kanapie. I nie ma być… Za to jest ogień i ryk, który nie pozwoli Ci zasnąć ze znudzenia 🙂

Popatrzcie zresztą sami.

mercedes-benz-e63_amg-1c mercedes-benz-e63_amg-2017-1d mercedes-benz-e63_amg-2017-1e mercedes-benz-e63_amg-2017-20 mercedes-benz-e63_amg-2017-24 mercedes-benz-e63_amg-2017-27 mercedes-benz-e63_amg-2017-25 mercedes-benz-e63_amg-01 mercedes-benz-e63_amg-02 mercedes-benz-e63_amg-04 mercedes-benz-e63_amg-06 mercedes-benz-e63_amg-07 mercedes-benz-e63_amg-16 mercedes-benz-e63_amg-17

11 thoughts on “Najszybsza E klasa w historii Mercedesa

  1. Szary błyszczący kolor, jeszcze kilka zarysowanych krawędzi w stylu Batmana… Takim autem jeździłbym tylko wieczorem i tylko w dużych oświetlonych miastach typu Berlin, czy Paryż.

  2. Chociaz zarowno E55 AMG jak i E500 mialy standardowe zawieszenie AIRMATIC – system Mercedesa z adaptacyjnym tlumieniem nierownosci, E63 AMG posiadal stuningowane zawieszenie AMG-AIRMATIC, w ktorym zostala wylaczona stabilizacja toru jazdy i dawala ona znacznie lepsza dynamike jazdy i reakcje niz jego poprzednicy. Do napedu modelow z poczatku produkcji uzyto silnika V8 z poprzedniej generacji, 32 zaworowego bez zadnego doladowania.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *