PORSCHE CARRERA GTS 2015

Nowa odmiana 911 ma się pojawić na rynku w przyszłym roku.  Jak to wersja GTS, ma być mocniejszy i szybszy. Czy rzeczywiście tak będzie?Suche dane techniczne są takie – 3,8 litra, 430 KM, dwusprzęgłowa skrzynia biegów PDK. GTS przyspiesza do setki w 4 sekundy, wersja Cabrio 4,2 sek. Prędkość maksymalna, trochę powyżej 300 km/h. Porsche GTS ma mieć szerszy rozstaw kół z tyłu, wzmocniony układ hamulcowy. Stylizacyjnie też jest lepiej, szersze tylne nadkola, zmodyfikowany przedni zderzak, 20-to calowe, czarne felgi, przyciemnione lampy tylne, zmienione reflektory przednie, czarne końcówki wydechów.

Według mnie Porsche musiało zareagować, po wprowadzeniu na rynek przez Mercedesa modelu AMG GT. „Zwykła” 911 miała w swojej gamie słabsze silniki i gorsze osiągi, oczywiście w porównywalnej cenie. Teraz pomimo słabszego o ponad trzydzieści koni motoru, przyspiesza do setki, tak jak AMG GT, prędkość maksymalna również jest praktycznie taka sama. Mam tylko jedną uwagę, skoro Porsche chce konkurować z nowym AMG GT, to skąd ta cena??? AMG kosztuje od 525 500 zł, a Porsche, za GTS-a w wersji Coupe będzie żądać ok. 606 000 zł.

Porsche 911 GTS będzie dostępne od przyszłego roku, w wersji nadwozia Coupe oraz Cabrio, z klasycznym, tylnym napędem lub w wersji z napędzanymi wszystkimi kołami.image

Ja zaczynam tęsknić za starymi, dobrymi modelami i gdybym miał wybierać, to wolę klasykę …

M.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *